Tor 27/7: Tur i Vestmarka

Jeg skulle hente noe jeg hadde bestilt på nettet i Sandvika, og fant ut at Tira og jeg kunne gå tur samtidig, hadde ikke engang på meg turklær, men fant ut det lønte seg å skynde seg før regnet kommer, så vi dro videre til Vestmarka:

Som vanlig fant vi en sti og begynte å gå den oppover uten å ane hvor vi ville ende.

 

     Vi fant masse blåbær og bringebær:  

 En sheltie og en blåbærplukker dukket opp på stien foran oss, så plutselig fikk vi hyggelig selskap av Gro B og Nala på turen, og jeg lærte mye om Vestmarka 🙂 Furuholmen:   Gupu:   

 

 Nedre Gupu:   Flere sauer underveis som vi alle passerte uten et bjeff 🙂     Best å sjekke rundt bilen før man kjører igjen: 

En veldig liten video, for endelig fikk jeg se at Tira KAN løpe opp en bakke (noe som aldri skjer ellers, hun henger bak oss), OG jeg fikk det foreviget:

Jeg bruker jo alltid Nike+ når jeg går tur, men av en eller annen merkelig grunn hadde jeg ikke satt på Nike+ denne gangen, så intet kart å se på i etterkant som kunne vise meg hvor vi hadde gått…..

Trenger en oversikt over Vestmarka. Her har jeg understreket de stedene jeg nå kjenner til med rødt:

kart-vestmarka

Det er hyggelig med en kommentar:

