Man 10/7: Tur med Tira til Østernvann

Tira og Tommy var igår på sin hittil lengste løpetur på over 15 km. Derfor følte jeg ikke det var nødvendig å gå så langt idag, men en liten tur må vi jo gå.

Det regnet og var grått, ikke rette dagen å ta med speilrefleksen og dra til Østernvann, men merkelig nok var det opphold på hele turen vår:

 

Det var riktignok en grå dag, men alt speilte seg i vannet:

 

 

Jeg tok et bilde mot vannliljene på den andre sdien, men fant ut vi måtte bort dit for å se dem. Da vi kom bort dit, tok Tira litt av, snuste både på bakken og i lufta. Først da jeg redigerte og zoomet inn på bildet jeg hadde tatt mot vannliljene, skjønte jeg hva hun hadde fått lukten av: 

Innimellom at hun var helt gal borte ved vannliljene, fikk jeg tatt bilde av dem: 

Og hun greide sitte i ro ved vannliljene:

 

Det er hyggelig med en kommentar:

