Fre 12/5: Agilitytrening med Tira m/bilder

Formiddagstrening med Barbro på en kald dag hvor jeg igjen ønsket finne ut hva som fortsatt funker etter 1/2 års opphold fra agility.

En liten kombinasjon hvor vi fikk trent mye, og det meste fungerte, og vi slapp løpe så mye:

 

  • Rundt venstre vinge går nå igjen greit
  • Tysker – tid for å øke avstand
  • Fremadsending mot rør
  • Forced front cross
  • Jaakko
  • Flip
  • Serpentiner/tre mellom
  • Push between
  • Bakbytte fra skrå vinkel

Prøvde ikke doble blindbytter, for det funket sjelden ifjor, så det må uansett trenes på.

Millie og Malous slalåm har blitt utrolig etter et halvt års pause, så jeg måtte bare sende Tira inn i 4 pinners slalåm, og hun tok den 😀 Det gikk riktignok ikke like bra neste gang, så på tide å sette opp slalåm i hagen!

VIDEO:

Youtube: https://youtu.be/G96ciFX3iSA
Vimeo: https://vimeo.com/217280742

Vi startet som vanlig med en tur, og på jordene var det nå en «innsjø», hvor mange ender hadde slått seg ned. Innen jeg fikk opp kameraet var det bare en igjen….:

 Hvordan fange Millies interesse med knyttet neve for forced front cross:  Kari fikk meg til å innse at det lønner seg å legge seg ned på bakken for å ta bilder, så det har jeg nå prøvd – ble møkkete!!! Ikke var det lett å få rettet kameraet i riktig retning heller, så trenger mer trening, og må ihvertfall ta med noe å ligge på!

MILLIE: 

TIRA:

 Kanskje fotografen vil kose: 

Rundt venstre vinge: Forbauset hund mens jeg prøver å komme videre i en tysker: 

MALOU:

En liten luftetur etterpå:

Én tanke på “Fre 12/5: Agilitytrening med Tira m/bilder

  1. Mange fine bilder denne gangen også. Det ble bra vinkler på bildene når du lå på bakken. Skal finne den matta jeg snakket om til neste gang. Så kan jeg legge meg ned også på Tira sine bilder. ;.D

    Likt av 1 person

Det er hyggelig med en kommentar:

