Lør 22/10: Agilitytrening med Tira

2016-komb24-speilvJeg kom til Skui ganske tidlig, og der var det flere bjeffende hunder. To staffer og en retriever kom stormende mot meg da jeg tenkte gå og låse opp bommen, men bommen var sperret av en bil, så jeg endte med å parkere på utsiden og gikk tur ovenfor skolen.

Bilen og hundene var der fortsatt da jeg kom tilbake, men da var også Anniken kommet, så da ble det en tur til sammen med henne og Rulle oppover til hestene. Da det var slutt på alle turene, var bilen og hundene borte🙂 Malin, Gro og Elin var også med på dagens trening.

strek-1000-blaagraa-tynn

2016-komb24-speilvVi satte opp en litt endret og speilvendt versjon av en bane Barbro og jeg har trent på. Kanskje derfor banen gikk så greit….

På første forsøk fikk vi til både tre mellom, tysker og forced front cross med Jaakko.

Jeg har visst veldig liten tidsforståelse på banen. Da jeg tittet på videoen fra dagens første økt, så jeg at jeg bare var på banen i 1 minutt og 45 sekunder, og av dem hadde jeg brukt 1 minutt til leking/forflytning og 45 sekunder til trening på hindrene. Jeg trodde jeg var ganske lenge på banen, ihvertfall var jeg veldig andpusten😉

strek-1000-blaagraa-tynn

Det begynte å regne litt, så jeg fjernet videokameraet før andre økt, men på andre økt trente jeg bare litt fremadsending, dvs. grønn strek fra 13, så den økta var nok om mulig enda kortere😉

VIDEO: 

Vimeo: https://vimeo.com/188453057
Youtube: https://youtu.be/KM6Ckvj1USs

Det nærmer seg nok slutten på utetreningene nå. Det var kaldt å stå og se på, og værmeldingen spådde litt snø på ettermiddagen, men den kom heldigvis ikke.

 

 

Det er hyggelig med en kommentar:

