Man 10/10: Agilitytrening med Tira

2016-komb-elin

Barbro og jeg møttes til tur før trening kl 16, og Elin kom kl 17.

Elin hadde funnet en Birgitta Hermansson-bane, og jeg satte til to hopp og hjul for å få litt enklere varianter

strek-1000-blaagraa-tynn

Slik var Birgitta Hermanssons bane:  elinstrek-1000-blaagraa-tynn

Nedenfor er min bane etter å ha satt til de røde hindrene:
Strekene viser hva Tira og jeg trente på:

  • Altfor sjelden vi har trent ca 270 gr sving, men det fikk vi gjort nå (blå strek)
  • Fart og fremadsendning fra rett rør mot buet rør trenger vi alltid trene på, men jeg løper nok litt for raskt 😉
  • Vippa: Tira begynte å gå lenger fram på vippa igjen 🙂
  • Serpentiner og tre mellom: Strak arm på tre mellom ble nesten forkastet, Tira tolket det som bakbytte, men mulig jeg snudde meg litt i gal retning i tillegg til at armen antagelig var veldig strak. Akkurat dette er dessverre ikke på videoklippet, så jeg finner det ikke ut.  Prøvde to armer isteden, men får prøve litt mer en annen gang med med bare motsatt arm.

2016-komb-elin

strek-1000-blaagraa-tynn

Video:
Youtube: https://youtu.be/mxj70a9ytC4
Vimeo: https://vimeo.com/186321845

Det er bare andre økt som er med på videoklippet:

Det er hyggelig med en kommentar:

