Tor 22/9: Kveldstrening med Tira

kari

Barbro og jeg møttes til tur før trening, og deretter begynte vi alle å bygge baner.

Det ble mange på trening i kveld, dvs. 11 hunder, så vi fordelte oss på to kombinasjoner:

strek-1000-blaagraa-tynn

2016-komb65-ny

Vi startet på denne banen, som jeg hadde laget etter inspirasjon av Isabelle Emanuelsson, som viser doble blindbytter.

Den andre banen var ganske nær, og jeg fryktet Tira skulle stikke av for å hilse på de tobente, slik hun gjorde på slutten av innbilt svangerskap, men idag hadde hun full fokus, så innbilt svangerskap medfører nok mye rart!

Planen var å trene doble blindbytter, men Tira var for rask for meg,så jeg fikk aldri til timingen🙂

Vi fikk trent mye vippe, og kom gjennom banen med andre løsninger enn doble blindbytter.

strek-1000-blaagraa-tynn

kariDen neste banen laget jeg på oppfordring fra Kari, for det var to utfordringer i to forskjellige baner fra Arendal hun gjerne ville trene på.

Siden vi ikke trener slalåm, fikk vi ikke samme slalåm-utfordring som de andre, vi bare snudde på 6 og tok banen tilbake.

Etter mønet sendte jeg Tira i røret, og noe galt skjedde, for hun ble der inne leeeenge før hun kom gående ut.

Tunnelen lå i det mørkeste området av banenm og det var et mørkt rør, så jeg mistenkte hun ikke så utgangen, og sendte henne inn i røret igjen, og igjen ble hun der altfor lenge. Bekymret…….

På tur i oppoverbakker dagen etter skjønte jeg hun måtte ha hatt en tunnel-crash og måtte til kiropraktor (eget innlegg).

Tror vi egner oss best til dagtreninger hvor hun ser utgangen av tunnelene, men hun var ikke den eneste som fikk problemer i den tunnelen, så antagelig bør vi sikre oss at tunnelene settes nærmest mulig lyskasterne.

 

Det er hyggelig med en kommentar:

