Lør 13/8: Agilitytrening med Tira

2016-komb50-video

Trening på formiddagen med Anniken, Barbro, Martine og Sissel, hvor vi startet med en liten tur, hvor Tira også idag gikk bak oss. 

Min plan for treningen var at jeg skulle ha sjanse til å løpe skikkelig for å dra henne med, og rett rør må da være med. Det ble denne svenskinspirerte banen, også inkl.  møne og slalåm.

strek-1000-blaagraa-tynn

2016-komb50-fartsbane2

VIDEO:

Vimeo: https://vimeo.com/178796133
Youtube: https://youtu.be/RXIZB4go32c

Det går ihvertfall fremover😀  Håper jeg også får trent henne til å  løpe for fullt igjen uten at jeg løper for livet😉

Underveis greier jeg ikke se om Tira løper skikkelig, og jeg ville gjerne se om hun trekker bakbeina under seg og også strekker ut bakbeina, og det ser jamen ut som vi begge to strekker ut skikkelig (videobilder):

130816-tira-motgultroer 130816-tira-motrosaroer

130816-tira-diverse

Det er hyggelig med en kommentar:

