Ons 6/4: Agilitytrening med Tira

2016-komb16X-video

Barbro med Millie og Malou og jeg med Tira møttes til tur og trening.

Mye regn de siste dagene, men jamen fikk vi ikke opphold og til og med litt sol også på dagens trening.

strek-1000-blaagraa-tynn

Dagens bane:2016-komb16X-video

1. økt:

  • Wraps med blindbytte – begge veier
  • Serpentiner
  • Blindbytter to forskjellige steder for sorte 5-6-7
  • Nye anvendelser av forrige ukers håndsignaler
  • Nesten 270 gr sving – begge veier.

 2. økt – ingenting kom på video😉

  • Backlap: Hun svingte riktig vei hver gang
  • Tre mellom: Bortsett fra at jeg merkelig nok ikke greide løpe fremover (løp ofte baklengs), gjorde Tira riktig hver gang, og jeg brukte motsatt arm til å både sende og hente.
  • Forced front cross: Endelig fikk jeg timingen riktig – bare så synd 2. økt ikke kom på video så jeg kunne skjønne hva jeg gjorde…..

På forrige trening strevde jeg med det meste, men idag gikk alt SÅ mye bedre🙂

VIDEO:

Fikk ikke med 2. økt på video, og det ble, som vanlig,  mer leking enn trening😀

Vimeo: https://vimeo.com/161891593 eller youtube:

 

 

 

 

 

 

Det er hyggelig med en kommentar:

