«Over 100 tricks» oppdatert + nyttårsforsetter

tricks-gjengen

 

  • Har oppdatert tricksesiden
  • Nyttårsforsett: Trene mer tricks
  • Treningsplanen for tricks er klar
  • Nyttårsforsett: Ta mer tricksebilder + video av Tira

 

strek-1000-blaagraa-tynn
Statistikken på siden min  i begynnelsen av desember viste at det mest besøkte innlegget er «Over 100 tricks/øvelser du kan lære hunden». Dette innlegget var det som kom dårligst ut ved kopieringen fra den opprinnelige hjemmesiden min og trengte virkelig en oppdatering.

Oppdatering er gjort: https://solvt.wordpress.com/innlaering-av-over-100-tricks/

160 tricks er nummerert, flere kommer, men det er nok også allerede mange flere tricks, fordi mange av nummereringene inneholder flere tricks.

NYTTÅRSFORSETT FOR TIRA OG WINNIE:

Komme i gang litt mer aktivt med trickstrening, så jeg kopierer min plan fra tricksesiden:

TIRA:

WINNIE:
Endelig virket Winnie bra igjen på venstre bakbein, og hadde begynt å gå 5-6 km. På en liten kveldstur i bånd like etter jul, greide hun skade seg igjen…… Nå halter hun på motsatt bakbein av hva hun har gjort før….. Det betyr vi får holde oss til de blå overskriftene:

NYTTÅRSFORSETT NR 1 FOR MEG:

Det samme som i 2014 og i 2015: Et sunnere og bedre liv, som vil føre til tap av noen kilo, må bare spise opp litt mer sjokolade først…..

Planen min er sammenfattet her: https://oppskriftsblogg.wordpress.com/2015/01/05/slankemat-forslag/

NYTTÅRSFORSETT NR 2 FOR MEG:

Veldig lite fotografering og video har blitt tatt av Tiras tricks, det må rettes på i 2016!

Mye av Winnie, Candy og Cory:
tricks-gjengen tricks-gjengen2

 

 

GODT NYTT ÅR!!!

Det er hyggelig med en kommentar:

