100.000 :-)

statistikk

Jeg registrerte at agilitysiden min passerte 100.000 visninger for noen dager siden, og jeg begynte å titte litt på statistikk for tre av bloggene mine.

strek-1000-blaagraa

solvt

 

solvt.wordpress.com:
Agilitysiden min har passert 100.000 visninger, og det må jo nevnes🙂  2015 ser ut til å bli året med flest visninger, noe som egentlig er merkelig….  Da «alle» blogget, var vi alle stadig innom andres sider, men nå er det mange flere besøkende enn det var, så det må være mer ukjente personer som nå er innom.

Siden har nå ca. 1600 visninger i måneden, men agility er ikke nødvendigvis det folk er mest interessert i.

strek-1000-blaagraa-tynn

Sider med flest visninger:

  1. «Over 100 tricks/øvelser du kan lære hunden». Jeg bør nok oppdatere denne siden, for den er bare kopiert fra den gamle siden min og er både uoversiktig og ufullstendig.
  2. «Fire former for aktivisering av hund» 
  3. «Slalåminnlæring»
  4. «Grunnleggende agilitytrening»
  5. «Innlæring og idéer til trening på føring»

Flest besøkende fra:
1) Norge   2) Danmark  3) USA  4) Sverige  5) UK  6) Spania  7) Tyskland  8) Japan  9)  Ungarn  10) Italia + Canada

strek-1000-blaagraabaner

agilitybaner.wordpress.com
Agilitybanesiden min startet mange år senere, men har nå ca. 1000 visninger i måneden.

Det som er synd her, er at flere og flere abonnerer på den, men ingen får beskjed om at den er oppdatert. Må  prøve å få til en endring her!

Sider med flest visninger:
Treningsopplegg (dvs. baner for ridehall + Tiras treningsopplegg). Ellers er det de minste banene/kombinasjonene som er mest populære, så enten har folk liten plass, eller de liker ikke bære mange hindre, eller – kanskje de er flinke til å trene på det de trenger🙂

Flest besøkende fra:
1) Norge  2) Sverige  3) Danmark   4) USA  5)  Japan  6) UK  7)  Frankrike  8)  Østerrike  9) Finland   10) Canada

strek-1000-blaagraa

oppoppskriftsblogg.wordpress.com
Oppskriftsbloggen min får også stadig flere visninger. Den siste tiden har det vært 6-700 visninger i måneden, noe jeg synes er veldig rart, for det finnes mange kjempebra oppskriftsblogger på nettet, og min er både enkel og ufullstendig…. Jeg publiserer ikke engang de kommentarene jeg får…..

Har fått noen forespørsler om å være i grupper med mange matblogger, men jeg tror nok jeg holder meg til hund😉

Sider med flest visninger:
Woksaus til kylling, men ellers er det moro å følge svingningene:
Desember: Kanelstenger Januar: Slankemat😀

Flest besøkende fra:
1) Norge   2)  USA   3) UK  4) Spania  5) Danmark  6) Sverige  7) Thailand

strek-1000-blaagraa

 

 

 

 

 

2 tanker på “100.000 :-)

  1. Tilbaketråkk: «Over 100 tricks oppdatert + nyttårsforsetter | «

Det er hyggelig med en kommentar:

