Vår, solformørkelse og Tiras turer

w-007

  • Bilder fra solformørkelsen, uten at vi så sola  ;-)
  • Tira og Tommy har vært på MANGE og LANGE turer🙂
  • Winnie halter – er mye, mye verre etter behandling😉 (eget innlegg oppdateres)

strek-1000-blaagraa

På mandag 16/3 kveld kom Ann-Cathrin innom etter årsmøtet i AHK med nydelige tulipaner (bildet er tatt et par dager senere):

w-200315-5079

På kvelden onsdag 18/3 var det agility treningsmøte i Skui-gjengen, og endelig er det veldig snart klart for utetrening🙂 Dagen etter tok Tira, Winnie og jeg en tur til Skui for å se med selvsyn at snøen virkelig er borte:

Fredag 20/3 var det klart for den lenge omtalte solformørkelsen, og det hørtes ut som dette ville være så spektakulært at jeg bare måtte følge med. Det var overskyet, så hjemme merket vi bare at det ble en anelse mørkere.

Dermed tok jeg bilder av solformørkelsen, som kanskje er veldig ulikt hva andre har tatt😉 Jeg tok et bilde før solformørkelsen startet og et bilde da månen dekket mest av sola. Det jeg ikke greide se, det så kameraet – helt merkelig hvor mørkt kameraet mente det var blitt!

Jeg har brukt samme manuelle innstillinger på begge bildene, og ingen av dem er redigert:

Tulipanene jeg satte i badebalje ifjor høst har begynt å komme opp av jorda:

w-200315-5081

Hagearbeid-sesongen har begynt. Håper å få gjort litt raking og litt klipping av kvister hver dag, så sant det ikke regner, noe det har gjort siste tiden😉

Mobilbilder fra noen av Tommys mange turer med Tira:

 

2 tanker på “Vår, solformørkelse og Tiras turer

  1. Så kult med bilde føre solførmørkelsen och under solformørkelsen! Härliga foton. Ser ut genom fønstret nu och då är det svårt att tro att vi faktiskt var snöfria i förrgårs……

    Likt av 1 person

Det er hyggelig med en kommentar:

