Ons 15/10: Agilitytrening med Tira m/video+hjemmebilder

w-121014-4888Få hindre går igjen på nybegynnertreningene våre, fordi vi sjelden er mange til å bære ut. Denne gangen var intet unntak, men vi tok ut mønet🙂.

Tilstede:  Ann-Cathrin, Marit, Sissel, Siv-Kjersti og jeg – totalt 6 hunder.

strek-9-tynn

komb37B-2014-141014alt

1. økt: Klasse 1-banen = grønn strek.

Svingen fra 2-3 måtte jobbes med, for Tira ville helst rett fram til mønet :-) Hun forsvinner lett bak ryggen min  – antagelig en bieffekt av blindbytte-treningen. Jeg må være tydeligere!

Mønet: Heldigvis ikke problemer med mønet etter stigefallet🙂

2. økt: Klasse 2-3-banen = nummerert. Vi jobbet med blå og røde streker

Hopp 6: Forced Front Cross + fortsettelse av backlap

Nr 11-12: Etter å ha løpt fra 11 til mønet endel ganger på første økt, måtte jeg jobbe for å få til svingen til 12🙂

Slalåm: Jeg hadde med mitt gjerde, som ble satt på 8 pinner. Det blåste riktignok litt, så det stod ikke så bra, men vi fikk trent litt slalåm.

VIDEO:

Vimeo: https://vimeo.com/109177683 eller youtube:

 

Hjemmeaktiviteter:

w-210914-4045

w-121014-4888  w-121014-4893

4 tanker på “Ons 15/10: Agilitytrening med Tira m/video+hjemmebilder

Det er hyggelig med en kommentar:

