Ons 1/10: Agilitytrening med Tira

komb46-2014-storTilstede: Ann-Cathrin, Katrine, Sissel, Siv-Kjersti og jeg med Tira – totalt 8 hunder.

Siv-Kjersti hadde med batterilykter, som hun hang opp i taket, og hun hadde med nybakte og sunne boller😀 Regnet holdt seg unna helt til slutten av siste treningsøkt, og selv om det begynte å bli mørkt allerede da jeg dro hjemmefra, var det godt og varmt ute🙂

strek6-tynn

Vi satte opp nedenstående, dvs. vi droppet mønet og hjulet (klikk for større tegning):

Alt vi trente idag trenger mer trening:

  • Forced front cross
  • Bakbytte på hopp
  • Wraps (burde tatt wrap’n med blindbytte – litt sent nå….)
  • Bakbytte på tunnel i fart
  • Jeg trenger mer trening på framforbytte (blir som vanlig stående fast i bakken med ene beinet, men Tira ser ut til å reagere fint på min precue🙂  ) Dumt jeg ikke tenkte på å prøve blindbytte samme sted….
  • Lurer veldig på om jeg skulle begynne «bang-it-game» på vippa, men igår var Tira veldig ivrig på å ta vippa🙂

Video av første økt:
Vimeo: https://vimeo.com/107768747 eller youtube:

 

 

Det er hyggelig med en kommentar:

