Man 11/8: Agilitytrening med Tira

110814Anniken og jeg trodde vi ble de eneste på trening idag, men så kom også Sissel og Kari, så plutselig ble det ikke bare 2 hunder, men 6 hunder😀 På turen Anniken og jeg gikk, regnet det, men jamen ble det ikke igjen stort sett opphold på treningen😀

strek-tynn-blaagroenn

110814Vi tok ut noen hopp, et rør, hjulet, slalåm og vippa, og så bygde vi om til hver enkelt av oss.  Jeg trente:

  • Blindbytte etter rør + 2 hopp for så å sende Tira rundt hopp 3.
  • Hjul med hopp foran/bak.
  • Vippa med ørevarmer og leverpostei, og jeg fikk også trent med hopp og rør foran, slik at det også ble bakbytte på vippa.
  • Serpentiner mot og fra røret gikk forbausende bra.
  • Måtte også trene tre mellom fra røret ved å sende over hoppene med motsatt arm (høyre arm), og vi greide alle tre!!! Sikkert nybegynnerflaks, så jeg torde ikke prøve en gang til🙂
  • 4 pinners slalåm med gjerder fikk vi også såvidt tatt noen ganger.

 

Det er kaldere! Det er ikke lenge siden jeg brukte aircondition på vei hjem fra trening, men idag satte jeg på varmeapparatet😉

 

Det er hyggelig med en kommentar:

