Man 4/8: Agilitytrening med Tira

Det regnet, lynte og tordnet da Tira og jeg skulle dra til kveldens trening, men på vei til Skui, regnet det mindre og mindre, og tordenskrallene ble borte. På turen med Barbro, sluttet det nesten å regne, så det ble igjen en trening i oppholdsvær🙂

Tilstede på dagens trening: Gro B (som bare trente slalåm), Anniken, Barbro og jeg.

strek-blaarosa

Den lille kombinasjonen til venstre ble satt opp – en kombinasjon jeg laget for trening med Winnie for noen år siden. Det var ikke mange av forslagene på tegningen jeg fulgte, men vi fikk trent:

  • Forced Front Cross begge veier ved hjelp av buet rør
  • Tre mellom ved bruk av motsatt arm til å sende med, hvor jeg varierte mellom tre mellom og 180 gr sving.
  • Begynte for første gang å trene motsatt rørinngang med bakbytte (bare ved å rope «Tira»), noe som funket suverent. Varierte mellom rørinngang rett fram og motsatt.
  • Sende rundt hopp
  • 8-tall mellom to hoppevinger med framforbytte.
  • Fart ut av rør ved hjelp av draleke

Bilde fra dagens tur på Sauejordet, hvor Tommy gikk hjem igjen med Tira etter at vi begge hadde gått tur der med begge hundene:

040814-001

Det er hyggelig med en kommentar:

