Man 30/6: Agilitytrening med Tira

nybegynner-4-300614Jeg følte meg ganske gal da Tira og jeg dro avgårde til Skui i plaskende regnvær, men heldigvis var det flere som var like gale: Ann-Cathrin, Ida og Malin (6 hunder).  Det plaskende regnværet ga seg ganske raskt, det ble sol og mygg (med myggmiddel denne gangen), og vi fikk en kjempefin trening🙂

strek-tynn-blaagroenn

Vi satte opp denne banen:

nybegynner-4-300614

Tira og jeg trente ingen av nummereringene, men sorte nr. 2-3-4-5-7x-14- 16-17-18-19-14 (delt opp i etapper).

Glemte å ta opp motsatt arm tidlig nok ved 19 også denne gangen😉

Hjulet jukset hun veldig på på første økt, men på andre økt, hvor jeg stod mer i ro ved 17, søkte hun fint fram fra 17 til 18 mange ganger.

Andre økt ble viet hjultrening + vippetrening + alléslalåm + fremadsending + fart ut av buet rør.

Kvelden ble avsluttet med koselig tur oppover til jordene😀

2 tanker på “Man 30/6: Agilitytrening med Tira

  1. Flinke dere, det ble dessverre ikke noe tur ut, og jeg kom plutselig på at jeg kunne jo dratt på trening men, da sto jeg i dusjen og klokka var 1830.

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

