Agilitytrening med fotoshoot

160414-1051

Agilitytrening med kamera       

 

strek-mange-farger

Onsdag 16. april var det agilitytrening på Skui spesielt tilrettelagt for nybegynnere igjen, og de som deltok var: Ann-Cathrin med Inca og Chilli, Katrine med Bris og Rusken, Marit med Oliver og Sissel med Vienna og Milo.

w-160414-0928xKristin sa vi kunne trene agility idag, men vi tok det med ro, så Tira trente mest på lave felthindre, dvs. fortsatt sagbukken under mønet, og denne gang hel stige for første gang (satt oppå bruskasser):

Jeg lærer noe nytt på hver trening…:

Som fra det lave mønet, syntes Tira  også den lave stigen var helt grei å hoppe ned fra, og hoppet stadig ned. Vi trente mest på nedgangen og jobbet oss bakover, men straks vi kom på midtpartiet, begynte hun å hoppe ned.

På mønet fant jeg ut at å bruke godbitskål istedenfor leker, hjalp på dette, så på stigen startet jeg med godbitskål. Men – det som måtte til – var at alle hjelperne våre fjernet seg langt unna – da gikk hun over hele stigen 🙂 Lurer på om hun tror de stjeler godbitene våre, slik at hun må skynde seg for å få tak i dem, og da går det raskere på bakken…..

Er så deilig med så utrolig mange hjelpere på trening, og når Tira går over hver gang, får vi få hjelperne nærmere igjen 🙂

nybeg-komb4A

Litt trening ble det også på trekant og videre til rør, dvs. rød strek på tegningen.

Trekanten gikk ganske bra, men framforbyttet mitt ble helt feil plassert hver gang 😉 Jeg burde kanskje briefet og også huske at når jeg går med Tira, så følger jeg foreløpig litt mer opp mot hindrene enn med Winnie….

Speilrefleksen var med, og Katrine og jeg tok mange bilder:

Møne og stigetrening med Tira:

 

Alle de andre:

 

2 tanker på “Agilitytrening med fotoshoot

Det er hyggelig med en kommentar:

