Man 9/9: Trening med RT-gjengen

oppbremsing

Winnie og jeg var på RT-gjengens trening og trente tricks, mens de fleste andre trente agility.

strek-mange-farger

Mandag 9/9 var Winnie og jeg på trening med RT-gjengen. Vi trodde en stund at det «bare» skulle bli Kari, Anniken og meg, men så kom også Aina, Gro B og Elin, så plutselig var det 10 hunder, hvorav 6 trente agility 🙂

oppbremsingJeg hadde laget en liten bane for trening på oppbremsing/svinger på fartsfylte strekninger, noe Kari ville trene på (sorte nummer av banen til høyre ble bygget), og jeg blandet meg som vanlig opp i de andres trening 😉

Winnie og jeg holdt oss unna agilitybanen, og trente tricks. For å komme videre på å rygge mellom beina mine, begynte jeg med at hun skulle rygge bakover ved siden av meg på venstre side, og det gikk veldig bra 🙂

Kari tok litt video av oss, og da ble jeg minnet på at vi også trente at hun skulle bli sittende mens jeg kastet leken + klar-ferdig-gå mot leken:

Kari, Gro B og jeg avsluttet kvelden med en veldig spesiell bli-trening for Nala, så det ble en lang og hyggelig kveld, men lyset på Skui fungerte 😀

Bilder må det være i et blogginnlegg, så her et par bilder av to som trives sammen. Det er aldri tvil om hvem som er den sterkeste hunden hos oss:

w-050913-8190w-050913-8246

Det er hyggelig med en kommentar:

