Man 19/8: Kjaglidalen

w-190813-027

  • Nytt oppussingsprosjekt er i gang
  • Tur med Tommy, Tira og Winnie i Kjaglidalen

strek-mange-farger

Sommeren er tilbake med strålende sol fra blå himmel. Til tross for både det + en rygg som ikke har vært helt samarbeidsvillig,  lot jeg meg ikke stoppe i mitt nye oppussingsprosjekt, som blir gangen nede. Vi har veldig lenge tenkt at vi burde bli kvitt 80-tallsfargene der, og endelig skjer det!

Idag har jeg tatt ned alle bilder, og med hjelp av Vidar flyttet vekk sofa, bord, bøker og kommoder. Deretter vasket jeg taket og det meste av veggene. Så kom Morten, og det ble stopp i vaskingen, selv om han og Vidar dro ganske raskt for å spille tennis.

Tommy har begynt 4 ukers ferie, og vi har en plan om å utsette Tira for mange bilturer. Idag skulle vi i hver vår butikk, og det eneste stedet hvor jeg vet at begge butikkene er på samme sted, er på Vøyenenga, så da dro vi dit, og gikk tur innover Kjaglidalen.

Jaja, «gå» var til tider sterkt overdrevet, for Tommy fant ut at Tira likte å løpe, og de løp avgårde, men heldigvis stoppet de og ventet på Winnie og meg med jevne mellomrom (mobilbilder):

w-190813-005

Vi gikk over broa:

w-190813-039

Vi fortsatte turen på andre siden av elva, hvor jeg ikke har gått før, men det var visst fint å løpe der også:

w-190813-011  w-190813-023

 Blir tørst av å løpe:

w-190813-027

Tror jeg skal ta med et bedre kamera på de neste turene våre….. Turen ble 5-6 km før vi dro for å handle.

 

2 tanker på “Man 19/8: Kjaglidalen

Det er hyggelig med en kommentar:

