Man 15/4: En dag uten halting :-)

plushballerEndelig en dag uten halting, og endelig en natt hvor jeg fikk sove litt mer enn tre timer 😀

strek-tynn-blaagroenn

Jeg startet dagen med å ringe Oslo Dyreklinikk, og fikk time hos Trond Bergsjø på onsdag til røntgen av Tira.

Vidar gikk ut på tur med Winnie, og så kom Tommy hjem og gikk også tur med Winnie – blir maaange kilometer på den hunden! Tommy sender mms, og jeg lurer alltid på hvor han er. Her et bilde fra gårsdagens tur – er det ved Haga gård, kanskje…. :

w-150413-winnie

Overskyet og lett duskregn også idag. Tira så veldig forventningsfull ut da Vidar gikk ut med Winnie, så jeg måtte skynde meg å gå ut med henne også. Det ble et par turer med Tira – dvs. ned den bratte bakken i Østenåsveien og opp igjen, og noen rundturer i bånd på tomta, inkl godbitsøk sammen med Winnie.

Jeg tok også med Tira opp på loftet hvor vi har masse rot som er spennende å utforske for henne, og jeg har avleggerne og de nysådde ringblomstene stående der, og de trengte stell. På loftet har Tira aldri vært før, og det er tepper på gulvet = fornøyd hund 🙂

Massasje: Ingen knurring noen av gangene 🙂

Lek med ball med hund i ro – joda – det går an:
plushballerBe hunden om sette seg eller dekke, og lek selv med ballen, dvs. jeg kastet ballen opp i lufta og trillet den fram og tilbake på gulvet foran Tira, og hun satt eller lå – flink hund! Ballen ble lagt ned foran henne som belønning, og hun kom tilbake til meg for å trykke ballen inn i hånda mi 🙂

Tira elsker disse myke,  fraktfrie Cleanrun-ballene, som ikke engang står på fraktfri-oversikten, så nå er ytterligere noen flere bestilt.

Og – det beste: Ingen halting på noen hunder idag 😀

3 tanker på “Man 15/4: En dag uten halting :-)

  1. Oj Solveig, här har det hänt mycket. Det är inte lätt att se det positiva bland så mycket negativt men du klarar det! Blir spænnande att høra vad røntgen visar eller inte visar. Då førstår jag att det inte ær läge før att be om ett besøk från er. Vi får ta det längre fram. 🙂 Tia var på besök i søndags och Alexander blev helt frälst i henne (mer än førra gången, den gutten är en riktigt hundälskare). 🙂 Kram til dig

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

