Man 25/3: Candy lever videre + Tiras lengste tur hittil

candy-martinmutterL

I mars ifjor mistet vi Candy, og idag fikk jeg noen plakater i posten med bilder av en smilende Candy, hvor det stod:»Nu är jag här!»

Tiras lengste tur hittil er tilbakelagt idag: 3,8 km ble dagens runde.

strek-mange-farger

Overskyet på morgenen da vi gikk en tur med Tira og Winnie. Endelig fikk Tira passert 3 km: 3,8 km ble dagens runde. Vi gikk hjem igjen over idrettsplassen på skolen, hvor Tira forrige gang vi var der, ikke våget gå ned på plassen pga masse barn som ropte og skrek. Idag var det bare 6-8 barn der, så nå var det ikke problem å gå tvers over hele plassen, selv om noen av dem akte rett mot oss mens de hylte, men Winnie var jo også med og viste at dette er ikke farlig biggrin

Sola kom fram like etter at vi kom hjem, og det ble en deilig påskedag på verandaen, hvor vi pratet om alt vi skulle gjort og aldri fikk gjort 😉

Snøen smelter sakte i veien opp til huset, så igår strevde Morten med å komme opp, og idag var det Tores tur, men idag ser det endelig ut til å være håp for at isen snart blir borte!

Jeg har tenkt mye på Candy siste tiden for i mars er det et år siden hun ble borte, men minnene om livsglade og alltid smilende Candy lever videre.

Jeg husker ikke når jeg ble spurt av teateret i Sverige om de kunne få bruke et bilde av Candy fra da hun var 13 år. De ville ha bilder av en glad hund og hadde kommet over et bilde av Candy på hjemmesiden min. Naturligvis fikk de bruke bildet, og de lovte at jeg skulle få se resultatet.

Idag fikk jeg noen plakater i posten, og en hyggelig lapp hvor det stod takk for lånet av det fine bildet, og at forestillingen gjør suksess blant barna.  Candy lever videre hos flere enn oss:

 En A3-plakat som jeg har scannet og så prøvd å sette sammen:
candy-martinmutterL

candy-martinmutter3candy-martinmutter2

Da jeg gikk inn på teater Martin Mutters hjemmeside, fant jeg dette:

candy-martinmutter4

5 tanker på “Man 25/3: Candy lever videre + Tiras lengste tur hittil

  1. Åh, som Candy virkelig stråler på de bildene dine! Blir helt varm innvendig… Også så sprudlende og glad som hun virker! En av kooikerene som virkelig fikk meg til å åpne øynene for rasen… Herlige Candy!

    Liker

Det er hyggelig med en kommentar:

