Tir 26/2 – fre 1/3: PC, jobbavslutning og sofalek

w-280213-jobb 003 copy

Avslutning på jobb, PC-problemer, sol og varmegrader og litt video av Tira og Winnie som leker oppå meg i utesofaen.

strek-mange-fargerTir 26/2:
Vidar hadde tidlig time hos NAF og måtte ta med Tira. Det var spennende om bilverkstedet måtte gjenåpne, men Mortens bil ble EU-godkjent 🙂

Morten kom innom på kvelden for å hente bilen, men fant samtidig ut at han skulle hjelpe meg litt den nye pc’n, men da pc’n ble slått på, kom en automatisk windows-oppdatering, og etterpå fungerte ingen ting 😦

Ons: 27/2
Etter nye forsøk med pc’n på morgenen, sendte jeg mail, ringte og dro til  Supportavdelingen hos Elkjøp, hvor jeg tilbragte 2,5 time. «Alle Elkjøp-kunder får hjelp» fikk jeg høre – utrolig service!

Tira og Winnie hadde det som de pleier:

w-270213-2646

w-270213-2654 

w-270213-2660

w-270213-2668

På kvelden møtte jeg ni av mine kollegaer til hyggelig avslutningsmiddag for meg på Jeppe på Stabekk – god mat og hyggelig selskap.

Tor 28/2:
Siste dag på jobb etter 28 år i Norske Skog – litt vemodig og rart, men mest deilig 🙂 Jeg måtte stoppe da jeg svingte ned til kontoret for å ta et siste bilde av kontorbygningen med mobilen. Tenk aldri mer kjøre ned dit før klokka 7 på morgenen:

w-280213-jobb 003 copy

 På jobben ble det kake og avslutning, jeg fikk ryddet det siste, levert pc og adgangskort – en epoke er over 😀

Strålende sol, varmegrader, snøen smelter – for en dag å starte min evige ferie :-D

Fre 1/3:
Sol, varmegrader – kan det bli bedre……….

Jeg tilbragte mesteparten av tiden i sola på verandaen sammen med Tira og Winnie. Vidar og jeg gikk en 2 km tur med Tira på ettermiddagen, mens Tommy gikk 5-6 km med Winnie – det har han forresten gjort de andre dagene også.

Jeg har fått i gang videoredigeringsprogrammet på den nye pc’n, har også fått koblet opp videokameraet, men nedenfor er Tommys mobil-opptak  fra da jeg prøvde slappe av på den gamle utesofaen på verandaen idag (jeg er under pleddet):

2 tanker på “Tir 26/2 – fre 1/3: PC, jobbavslutning og sofalek

Det er hyggelig med en kommentar:

