Tor 19/7: Ingen hyggelig dag

Først var det begravelse for vår kjære nabo Rutt, noe som kom veldig brått på, men det var en veldig fin begravelse. Så skulle vi ut av kapellet, og det var det bare såvidt jeg greide. De stolene egner seg ikke for dårlig rygg og hofter! Kapellet var ikke et blivende sted, og langt om lenge kom også jeg ut derfra 😉

Jeg kjørte tilbake til jobb etter begravelsen, heldigvis kunne jeg ta heis der, for gå var umulig. Jeg kom sent hjem, var selv blitt bedre, men fikk da et lite inntrykk av at Winnie haltet, noe Vidar bekreftet at hun hadde gjort også før idag. På den lille kveldsturen vi prøvde gå, var det dessverre ikke tvil. Vidar påstår det denne gangen er venstre forlabb – jeg er foreløpig ikke sikker.

Det er hyggelig med en kommentar:

