Fre 13/7- søn 15/7: SOOOOL :-)

Innlegget fra treningen igår er oppdatert med Eivind Myklebosts bilder av Winnie.

Fredag morgen: SOL!!! Lenge siden sist, så den blå himmelen på morgenturen måtte foreviges:

Sola forsvant igjen, regnet kom tilbake, så vi prøvde en ny inneaktivitet: Flaskedreieren, inspirert av Ellen Enger Müller . Vidar brukte rokkeringstativet, og vips var flaskedreieren klar til bruk:

Hvilken flaske er det godbit i, tro…..:

Slå med labben så flaska snurrer rundt:

Vente spent:

Prøve å unngå å bli truffet av flasken når hun skal sjekke om godbiten har falt ut:

Lørdag: Vått etter regnet:

Men SOL hele dagen 🙂 Det var bare å nyte og leke og samtidig få luftet, ristet, kastet og kost den grønne pusekatten:

Vill og gal:

Dessverre ble Winnie veldig rar etterpå, gikk med halen ned og hadde helt tydelig vondt. Jeg fryktet ny skade, noe som ikke hadde vært så rart etter disse sprettene 😉  MEN – på kveldsturen skjønte vi at det var «bare» magen 😀

Søndag kom jeg endelig i gang med litt hagearbeid, for med så mye regn gror det meste litt for fort. Etter at jeg har gått over fjellknausen er det fremdeles ikke så lett å se huset, så jeg bør antagelig fortsette neste solskinnsdag:

Blå, blå himmel og sol til kl 15 hos oss:

Samme hvilken retning jeg så i,  så var det mørke truende skyer å se, men merkelig nok svingte alle utenom oss:

 Ringblomstene jeg sådde inne i mars/april har hatt godt av alt regnet:

4 tanker på “Fre 13/7- søn 15/7: SOOOOL :-)

Det er hyggelig med en kommentar:

