Ons 27/6: Tur og trening

Skogstur
Strålende sol, og Vidar og jeg skulle ikke gå så langt, men det ble likevel vel 6 km i skogen rundt Dælivannet 🙂

Pause på tilbakeveien på lekeplassen, og Vidar tok kameraet:

Trening med RT-gjengen
På kvelden dro vi på trening ved Wøyen Mølle sammen med Aina m/Jippi, Camilla m/Nunu og Anne-Kristi m/Azora og Solo.

Et lite gjennombrudd i rygging rundt meg og i å passere med bakenden forbi meg på klossen 🙂 Winnie avsluttet med å få ballen og løpe rundt og rundt på gresset. Mens hun løp, hadde hun ingen problemer, men etter å ha ligget i ro i et altfor lite bur, var jeg ikke like sikker på at hun gikk rent.

Winnie er helt forvirret når det gjelder alt som skal skje mellom beina mine, og greier ikke skille det fra hverandre.  Jeg må få kommando på å gå slalåm mellom beina og rygge bakover mellom beina, OG må skrive opp alle kommandoer/signaler vi har.

Treningsplan:

  • Rygge slalåm mellom beina
  • Forbedre slalåm framover mellom mine bein (hun forveksler med å rygge inn mellom mine bein)
  • Stå
  • Hoppe over ett bein og videre rundt meg til neste
  • Hoppe hjul (flere alternative måter – foran, siden, en arm/to armer, arm + ben)
  • Danse rundt ved siden av meg (begge sider)
  • Gå i sirkel rundt meg
  • Fra på plass til fot
  • Gå rundt en stokk
  • Hopp mellom beina forfra og bakfra
  • Hilse på noen med Winnie i bånd
  • Rygge rundt meg
  • Gå rundt på klossen (passere foran meg)
  • Sitte bamse, som er veldig ustødig
  • Bukke
  • Danse rundt foran meg må forbedres

Bilder av de vi trente sammen med:

Én tanke på “Ons 27/6: Tur og trening

Det er hyggelig med en kommentar:

