20/2-27/2: Vår i februar

En uke fri fra torsdag til torsdag forrige uke bare pga bytting av arbeidsdager – herlig!!! Skulle ikke tro det skulle være så deilig med en uke fri når jeg vanligvis har mer fri enn jeg jobber.

Mandag 20/2 skulle Tommy vise meg deler av den runden han pleier gå med Winnie, så Winnie, han og jeg dro ut på en 8 km’s tur. Det var ikke det beste været til å begynne med, men det klarnet opp underveis (mobilbilder):

Ved Dællivannet:

På tirsdag var Morten innom for litt bursdagsfeiring, og fra og med den dagen var det noen herlige dager med varmende sol og fine dager på verandaen. Hundene var veldig fornøyd med at dørene stod åpne så de kunne gå ut og inn som de ville – har det noen gang skjedd før i februar, tro….

Winnie har tatt i bruk utesofaen for fullt igjen:

Candy ligger også mye ute i utesofaen, men er her fotografert i sofaen inne i motlys mens jeg lekte med innstillinger av kameraet:

Vårlyngen blomstrer – hagens første VÅRTEGN:

Jeg hadde bestilt noen mellomringer til kameraet, som fungerte helt annerledes enn jeg hadde trodd, dvs det ble makrofotografering:

På søndag gikk Vidar en langtur med Winnie, mens Candy og jeg gikk hjem til sola på verandaen.

Etter flere dager med mye sol våknet vi mandag til noen centimeter snø på bakken – kjempeglatt å gå tur siden det var umulig å se hvor det var is. Satser på at det forsvinner fort igjen – værmeldingen ser lovende ut for mer vår 🙂

5 tanker på “20/2-27/2: Vår i februar

    • Ja, det var fint vær, Monica 🙂 Håper du snart får oppleve denne våren også! Sender deg en mail om mellomringene som Ylva fortalte om på «fotokurset» hos henne.

      Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

