Cory

CORY
27/12-1999  –  30/1-2012
 
Vi vil gjemme deg innerst inne, som et kjært og dyrebart minne.

 
«SHE IS GONE»
av David Harkins
 
Vi kan felle tårer for at hun er borte,
eller vi kan smile fordi hun har levd. 
Vi kan lukke øynene og håpe hun kommer tilbake,
eller vi kan åpne øynene for det hun har gitt. 
Vi kan snu ryggen til morgendagen og leve i går,
eller vi kan være glad for i morgen på grunn av igår. 
Vi kan velge å bare huske at hun er borte,
eller vi kan la minnet om henne leve videre.
Vi kan gråte og la tomheten råde
eller vi kan gjøre det hun ville ønsket:
Åpne øynene, nyte
livet og gå videre.
13 tanker på “Cory

  1. Jeg ville bare takke for kommentaren i bloggen min, og så ser jeg dette triste innlegget her om Cory. Jeg føler så sterkt med dere. Det er så ufattelig trist å miste en god venn som man har kjent så lenge. Klem

    Liker

  2. Tenker på dere!! veldig fine ord du har skrivd!!
    Et annet fint dikt som jeg synes er fantastisk:
    “Stå ikke ved min grav og gråt
    jeg er ikke der.
    Jeg sover ikke –

    Jeg er de tusen vinders blåst
    jeg er snøkrystallers frost.
    Jeg er morgensol i duggvåt eng
    og høstregnet som væter kinn.
    Når du våkner opp i morgenstille
    er jeg de tusen fuglevingens sus.
    Når du sovner inn i nattens silde
    er jeg de milde stjerners lys.

    Stå ikke ved min grav og gråt
    jeg er ikke der.
    Jeg døde ikke –”

    Liker

Det er hyggelig med en kommentar:

