Tor 27/10: Agility-trening

Etter forrige ukes trening, hvor Winnie var på en annen planet, dro jeg idag til Skui for å bli med på tur, men trene agility hadde jeg ikke store planer om.

Ann-Cathrin med Chilli & Nemi, Malin med Enzo & Wii og jeg med Winnie gikk tur før treningen. På treningen var også Gro A, Kari og Vigdis/Einar, og Elin kom innom på hyggelig besøk.

Kari hadde med denne lille banen (tegnet slik jeg husker den):

Kari ble med meg ut på banen for å stå med Winnies leke etter 8, slik at jeg kunne få hjelp til å få fart på Winnie på 6x-7-8.

Men – idag hadde Winnie flyttet tilbake til min planet – hun visste veldig godt hvilken leke hun ville ha, og fart og fokus var ganske bra igjen :-).  

Vi fikk trent på det meste i denne banen, og også på litt mer = blå streker. Variasjoner fra 3 fungerte veldig greit.

Vippa var det eneste vi holdt oss unna – som vanlig.

Vi avsluttet treningen med en fartsbane.

Det ble aldri bruk for verken dynejakke, lue eller hansker, som jeg  hadde lagt i bilen, for det var en herlig høstkveld med 10 varmegrader og oppholdsvær 😀

2 tanker på “Tor 27/10: Agility-trening

  1. Det var VELDIG hyggelig å se deg på trening igjen og tusen takk for hjelpen!!:) Winnie hadde jo super fokus og fart!!! Hun var helt rå i slalomen!! Satte virkelig opp et rakett tempo!

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

