Fre 2/9 – man 5/9: De siste feriedagene

Fre 2/9:
Mye tid i sola også idag, men også to handleturer – først en med Vidar og så en med Tommy 🙂 Hundene og jeg var alene på kvelden siden Vidar skulle på landskamp, men fikk jeg rotet meg til å trene litt? Neida….

Lør 3/9:
Værmelding for Nord-Norge og regnmelding for Sør-Norge ble det sagt på radioen, og det stemte…..

Jeg hadde egentlig tenkt å dra til OODK’s agilitystevne i Maridalen, men da jeg våknet til en regntung morgen, ble jeg hjemme. Jeg ble heller sittende med agility foran PC’n, pluss jeg oppdaterte både kooikerklubbens side og min side. En liten tur med Candy og Winnie i oppholdsvær 🙂

Søn 4/9:
Mer regn og masse fikk jeg gjort innendørs av ryddingen jeg hadde planlagt i ferien, og Vidar begynte på Mortens rom. En liten tur med Candy og Winnie – i oppholdsvær også idag 🙂

Man 5/9:
Enda mer regn og enda mer av ryddingen fikk jeg gjort idag, for først helt i siste liten kom jeg virkelig i gang med ryddingen som var planlagt for feriedager med dårlig vær…. Det må vel bety at det ikke har vært så dårlig vær da – selv om meterologene påstår vi har hatt tre ganger så mye nedbør i august som vanlig 😉

Vidar fikk demontert skrivebordet på Mortens rom, så nå står mitt skrivebord for tur 🙂 Én tur med Candy og Winnie i oppholdsvær og én tur i regnvær, og Candy setter helt tydelig mye mer pris på kjøligere og våtere vær – hun er mye mer opplagt på turer nå 🙂 Vidar tok idag sitt siste utebad før Haslums bade- og lekeland ble pakket sammen, så det må bety at sommeren definitivt er over.

Jeg er klar for jobb igjen i morgen etter nesten sju ukers sommerferie….. Men – det føles egentlig ikke som ferien er over, siden jeg bare skal jobbe to dagers uke fremover 😀

Én tanke på “Fre 2/9 – man 5/9: De siste feriedagene

Det er hyggelig med en kommentar:

