Man 15/8 – fre 19/8: Ferie og ferie :-)

Natt til mandag var det skybrudd – det kom SÅ mye regn –  og det fortsatte på morgenen, men da Winnie og jeg dro på tur halv to, var det opphold, og sola tittet også såvidt fram. Jeg skal virkelig greie å venne meg til å kunne gå tur mens alle andre er på jobb slik at vi har hele skogen for oss selv!

Mobilbilder fra den 5-6 km lange runden Winnie og jeg gikk fra Haga Golf:

Effekten det midtre bildet har på meg er helt merkelig, men det er nettopp derfor jeg må ha det i bloggen så jeg husker at jeg greide ta bildet 😉

Formiddagen min hadde gått med til håpløse telefoner med TV-support, men Morten kom på besøk etter jobb med ny kabel, og mye ble løst 🙂

Tirsdag gikk stort sett med til å teste TV’n sammen med PC’n og å snakke med serviceavdelingen for TV’n, og den samtalen var bare SÅ mye mer oppløftende enn gårsdagens samtale med support-avdelingen!

Onsdag morgen sjekket jeg yr.no, og den viste bedre vær for torsdag enn onsdag. Dermed kastet jeg meg rundt og dro på jobb.  Da er jeg ferdig med mine to jobbedager i ferien, og skal ikke på jobb igjen før 6. september 😀

Torsdag: Ferie 🙂

En 5,5 km morgentur til Sauejordet med Winnie:

Sola kom da vi var tilbake, og det ble en herlig solskinnsdag med mye tid i sola kombinert med husarbeid.

fredag dro Gro og jeg på besøk til Monica og fikk møte lille Alexander. Veldig hyggelig å endelig se igjen Monica, og hun hadde en altfor god sjokoladekake å by på!

Regnvær det meste av dagen, men for besøk og handling gjør ikke det noen verdens ting.  Verandadørprosjektene er ferdige, og endelig ser det ut til at TV’n og PC’n samarbeider 🙂

Det er hyggelig med en kommentar:

