Fre 15/7: Sommerstemning på jobb

Aktivitetsnivået den siste uka har vært lavt. De første kveldene ble Winnie og jeg med Tommy og Cory på en ny turvei langs elva, men låsninger i begge føtter, samt ankel- + ryggproblemer satte raskt stopper også for disse turene.

Morten har vært på besøk noen dager, men nå har ferien hans startet, og det er «bare» pus som er på feriebesøk hos oss 😀

Når man først må være på jobb i juli, er jo stadig veksling mellom regn, torden, opphold og sol et helt perfekt vær – spesielt hvis sola skinner når man kommer hjem fra jobb! Perfekt er det også at det er absolutt ingen trafikk til og fra jobb 🙂

Igår var det en flott solskinnsmorgen, og da jeg gikk inn på kontoret altfor tidlig på morgenen, fant jeg ut at ingenting kommer til å skje der på minst en time, så jeg startet dagen med morgentur rundt Oksenøya.

Sol, sjø, båter, måkeskrik, bølgeskvulp, markblomster …. Jeg var til og med innom hundekafeen – uten hund 😉 

Mobilen fanget turens sommerstemning:

Oksenøya Marina:

Stien langs sjøen:

Langs stranda:

7 svaner ligger i ro:

7 svaner la på svøm da jeg kom:

Mot Storøya:

To padlere i hvite kajakker var de eneste andre menneskene jeg så på morgenturen:

Via sjøflyhavna tilbake:

Neste uke er min siste fulle arbeidsuke, og jeg blir bare mer og mer klar for lang ferie og mer fritid, men først skal helgen nytes!

2 tanker på “Fre 15/7: Sommerstemning på jobb

Det er hyggelig med en kommentar:

