Søn 23/1: Vårfølelse :-)

Winnie og jeg fikk dobbelt med tur på formiddagen igår: Først en 3 kvarters tur sammen med Vidar og Candy, og så en 1,5 times tur med Tommy til Godthåb og gjennom skogen tilbake. Tommy hadde lest i Budstikka at det var innført ekstraordinær båndtvang, og vi møtte faktisk ikke en eneste løs hund, men så MASSE rådyrspor  🙂

Søndagen var det varmt, og det ble en tidlig tur – etterfulgt av en fin dag hjemme i varmende sol.

En smilende og fornøyd Candy:

 En innbitt og fokusert Winnie:

Hele 7,5 varmegrader i skyggen – og snøen smeltet fra taket:

For en energi det ga!!! Det er utrolig hvor mye jeg fikk gjort idag som jeg  like godt kunne gjort i kaldt og overskyet vær…..

Etter vinduspuss satte jeg meg på verandaen i varmende sol med nystekte boller og varm sjokolade med krem – herlig vårfølelse!!!

2 tanker på “Søn 23/1: Vårfølelse :-)

Det er hyggelig med en kommentar:

