Man 29/11: Rolig og kald fridag

FRI  En fridag må dokumenteres selv om det egentlig ikke har skjedd noen verdens ting…..

9,9 blå på morgenen, og vi ventet til sola liksom hadde varmet opp litt, før vi gikk ut på tur i  7,7 blå. Lett snødryss i løpet av natta, og med sol var det nydelig ute, men kort tur også idag, og igjen veldig deilig å komme hjem fra tur 🙂

Candy fant seg en plass i solen da vi kom hjem fra turen:

Godt jeg ikke skal ha enda en fridag nå som opprinnelig planlagt, for det blir visst ikke bedre med det første – den spådde Sibirkulda er i anmarsj:

Jeg trodde litt på global oppvarming i slutten av november ifjor,  den troen skulle jeg gjerne hatt i år også….. Dette bildet er fra en skogstur i slutten av november ifjor:

Vidar påstår jeg bare vasker opp og baker når jeg trenger gjøre det for å holde varmen. Muligens har han rett, for idag har jeg bakt både brød og de første julekakene, til tross for at jeg vet at kakeboksen garantert er tom igjen før jul 😉

Kjekt med blogg:

  • Winnie har vært mye usikker på tur siste tiden, hun er mørkredd, reagerer veldig på ukjente ting langs veien, hun reagerer på hunder og mennesker vi møter på tur, og hun snuser veldig mye mer enn ellers. I bloggen ser jeg at 23. mars-treningen i garasjen ble benyttet til møtetrening med andre hunder fordi Winnie plutselig var livredd det meste. Løpetiden begynte ca 20. april. Forhåpentlig løpetid igjen snart….
  • Kjekt med blogg også når Vidar spør om jeg husker hvor han hang opp utetrebelysningen ifjor – det var bare å vise ham bildene: https://solvt.wordpress.com/2009/12/26/2-juledags-morgenstemning/
2 tanker på “Man 29/11: Rolig og kald fridag

Det er hyggelig med en kommentar:

