Man 25/10: Agility-trening

Tur før trening: Ann-Cathrin, Kari, Elin, Solveig, Petter, Anita (to sistnevnte uten hund på turen) og Malin (kun tur). Til treningen kom også Nina.

Ann-Cathrin, Elin og jeg startet på denne kombinasjonen som Elin hadde med fra rekruttsamling. Morsom og fartsfylt bane – jeg liker disse fra rør til rør banene – og det gjør Winnie også!

  • Bra fart!
  • Ivrig hund som raskt kunne banen (også når jeg hadde tenkt å gjøre noe annet)
  • Bra slalåm – problemfritt å løpe langt sideveis fra mot slutten.
  • Gikk ikke nummerert inngang, men 6-7-11x-10-9x-8x og 12-4x-8.
  • Trente samtidig med Anitas Bailey, og denne gangen hadde Winnie såvidt sett ham før vi startet, og da var det ingen som helst problemer 😀

 Neste kombinasjon ble planlagt mens den ble bygget – dårlig kombinasjon når det er meg som gjør det….

  • Jeg briefet ikke – dumt – hadde liksom gjort det da jeg bygget og planlagt hvor vi skulle gå. Ble aldri helt slik….
  • Bra mønefelt! Winnie venter til fri-kommando med å hoppe av, og jeg ga den hver gang før hun kom ned i 2 av/2 på.
  • Har ikke trent tre mellom og serpentiner siden ifjor – det var tydelig!
  • Det er mørkt i mørket! Ikke et lysglimt i det sorte røret under mønet  – kanskje ikke så dumt av hundene å være litt forsiktige. …
  • Bli stående var ganske ukjent, bli sittende helt ukjent.
  • Fikk hjelp av Elin med pipeball så vi fikk trent fremadsending på 11-12-13.

Jeg sa etter første kombinasjon at det var absolutt ikke kaldt – jeg hadde blitt skikkelig varm på løpebanen 😛 . Det endret seg fort da jeg kom til siste kombinasjon. Vet ikke hvor mange lag klær jeg tilslutt hadde på, men det føltes likevel kaldt! Winnies vannskål frøs til is, det var stjerneklart med stjerneskudd, og da var det bare å ønske seg mer varme 😉

2 tanker på “Man 25/10: Agility-trening

Det er hyggelig med en kommentar:

