Søn 24/10: Tur også med Candy

Nok en turblogg for jeg MÅ jo bare huske alle de lange turene jeg har greid å gå i år, for i maaange år har hofteproblemer stoppet meg fra å gå lange turer, men ikke i år 😛 

Sitatet øverst i bloggen:
«Muligheter er som soloppganger. Drøyer du for lenge, går du glipp av dem»
passer bra på dagens tur som startet kl 9 på morgenen.

Det har blitt noen turer med Tommy siste tiden som bare Winnie har fått være med på, men Candy og Vidar har gått tur. Noen ganger når Candy går tur hjemmefra, går hun i bare 10-15 minutter, så snur hun og vil hjem igjen, og naturligvis får gamle hunder det som de vil 😉 Aktive agilityhunder som Winnie trenger noe mer, så dermed har det blitt lengre turer på henne. Idag snudde ikke Candy,  så vi var på tur i 2,5 time.

Vi startet langs elva, gikk videre i skogen ovenfor Energiverket til  Øverland, og så kjerreveien retning Sauejordet hjemover.

En fornøyd Candy på tur:

Enkelte ting endrer seg aldri: Når vi tar pause, sitter Candy bamse, og jeg tror hun mener at vi nå snart bør skjønne at alle pauser bør være spisepauser…..:

Kjerreveien fra Øverland retning Sauejordet:

På hjemvei:

Tommy hadde nystekte rundstykker og nybakt kake til oss da vi kom hjem 😀 Etter å ha spist var det ut igjen, så vi har vært ute i 7-8 timer idag. Winnie har sovet litt både på dagtid og ikke minst i kveld, mens Candy som vanlig ikke sover bort tiden   🙂

Hoppehindrene fra Skui skulle repareres, og ett av dem hadde Vidar satt opp i hagen, så da fikk jeg jamen trent litt også  🙂

Full harddisk:
Bare så jeg husker hva jeg skal gjøre neste gang det skjer ….. Harddisken var helt full, men et eller annet sted burde jeg kunne finne over 100GB å slette, og dem har jeg lett forgjeves etter også før. Natt til lørdag fant jeg dem – ingen grunn til å sove….. Pinnacle lager hauger med excelfiler som legger seg under all users, programdata, Studio 12  – der var det bare å slette og få igjen 100GB – endelig!!!!

3 tanker på “Søn 24/10: Tur også med Candy

  1. Hei! Så mange fine bilder.. Alltid koselig å se innom bloggen din. Glad for å se fine bilder av Candy, Winnie og Cora, og morsomt å lese at Candy også er tydelig på når hun vil hjem igjen 🙂 Siko gjorde også sånn!
    Ønsker dere en flott høst!

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

