Tir 19/10: Garasjetrening

Trening idag igjen, men det hadde Winnie ingenting imot 🙂

Ylva hadde planlagt bursdagsfeiring i garasjen, for Bruno var 1 år idag. Merkelig nok var det ingen av de som passerte som reagerte på garasjefesten, for det er jo den naturligste ting i denne verden å ha picnic-teppe på gulvet i en møkkete garasje,  dele ut iskrem til både to og firbente med eller uten Frolic-strøssel, ha hunder spisende sammen med oss, pluss naturligvis å dele ut pakker til det firbente bursdagsbarnet.

Jeg har stjålet bildene nedenfor fra bursdagsbarnets blogg, hvor det også er flere bilder.

Tilstede i garasjen – fra høyre:
Vibeke, Monica, Gro B, Ylva, Aina, Camilla, Solveig + Mona som tok bildet:

Bursdagsbarnet i ferd med å åpne presanger:

Litt trening ble det også tid til, og rally-gjengen bygget bane og hadde siste finpuss før torsdagens konkurranse, og de slår vel til og vinner alt igjen, tenker jeg…..

Winnie og jeg fikk hjelp av Monica til: 

  • Stå-/bli-trening
  • Rygge bakover mellom beina mine
  • Gå slalåm mellom beina mine mens jeg går bakover (noe vi fikk til på freestylekurset, men etter det har jeg ikke husket hvordan starte, så nå får vi se om jeg husker det neste gang….)

 Underholdende og latterfylt trening  – veldig hyggelig å være tilbake der 😛

Da jeg kom hjem, ble det litt trening med Candy, og iveren hennes tok nesten overhånd, og hun raste opp trappa etterpå i den farten. Vidar og jeg ble (som vanlig) bare stående og le av henne 🙂

3 tanker på “Tir 19/10: Garasjetrening

Det er hyggelig med en kommentar:

