Fre 17/9: Tur og trening

Kari med Timo og jeg med Winnie møttes på Plantasjen og gikk en times tur der for å trene «skvallring». Lite mennesker der en fredagskveld, men noen traff vi.

Vi dro videre til Skui for en treningsøkt, og også Elin med Thera og Trixie kom en liten tur innom.

En ny leke skulle prøves, og den var så populær at da treningsøkta var over, hadde leken delt seg i fire, men to av dem gikk fint an å bruke 😛

Jeg satte opp denne lille kombinasjonen, og trente først den grønne streken begge veier,  før vi begynte  med variasjoner:

Oppsummering:

  • Bra timing i starten av treningen, så ble jeg tregere og tregere.
  • Har latt Winnie tjuvstarte på «ferdig» isteden for på «gå» for mange ganger – må skjerpes inn igjen!
  • Må trene mer på å markere hopp ved framforbytte og stikke raskt videre.
  • Da jeg trente den nummererte banen ved å starte med Winnie på min høyre side, var jeg både for treg og for nølende, men hva kan man vel forvente en fredag kveld 😉

Avsluttet med fartsbane med den grønne favorittballen, som ikke har vært brukt på mange måneder, og den ballen var ihvertfall ikke glemt!!!

Da vi kom hjem, var Vidar ferdig med å spise indrefileten sin – godt at jeg med diettmaten min slapp å se ham spise 😛

Cory halter fortsatt litt innimellom, men for det meste går hun nå normalt igjen, så Tommy har startet å gradvis øke turlengden.

Det er hyggelig med en kommentar:

