Søn 8/8: Mer ferie

Torsdag og fredag var det mer regn enn sol, og jeg var hos frisøren, på handleturer og fikk gjort litt inne. En merkverdig bakeiver har tatt tak i meg – flere nye oppskrifter har blitt prøvet – ikke alle like vellykket.

Lørdag og søndag var det knallvær – over 27 grader i skyggen – nesten for varmt å være i sola, og det har vært herlige, lange og varme kvelder 🙂

Candy er nå tilbake på normalfór, og magen er bra igjen, men hun virker fortsatt sliten og orker ikke  lange turer. Dermed har jeg vært på kveldsturer med «bare» Winnie, og i kveld, etter at Vidar kom fra fotballkamp, dro Winnie og jeg en tur til Sauejordet.

Vi gikk tvers gjennom hele saueflokken:

Trente litt med sauer på alle kanter:

 

 

Vi sto og tittet litt på alle dyrene: 

 

Det begynte å mørkne litt da jeg endelig greide å svinge inn i og gå en runde i Stubberudskogen, noe som var utrolig til meg å være 😉

 

Én tanke på “Søn 8/8: Mer ferie

Det er hyggelig med en kommentar:

