Ons 4/8: Ferie – Plantasjen-trening – Candy syk

Tir 3/8: Trening på Plantasjen:
Siste dag på jobb, og ferien startet med suverent vær, så Winnie og jeg dro til Plantasjen-treningen – og der var også Mona, Monica J, Elin, Marianne og Vibeke, og de som ikke var altfor langt unna tok jeg bilder av:

Xena trener rally lydighet:

Roxy inne i banen som Mona hadde bygd:

Xena og Trixie:

Winnie:

Winnie og jeg trente på å gå åttetall rundt to potter med godbit på, hvor hun skulle holde kontakt med meg og ikke trekke i båndet mot godbitene. Dette var en av øvelsene under Skui-lekene, og det var jamen godt vi ikke deltok – det hadde ikke blitt mange poeng på oss! Men – vi ble ganske flinke etter litt trening 🙂

Veldig hyggelig å være der igjen – blir altfor lenge mellom hver gang – men så lenge jeg ikke vil la Winnie trene agility pga problemene hun hadde – møter vi nok opp igjen så ofte vi kan!

Candy:
Candy kastet opp natt til tirsdag,  men det virket som det roet seg igjen, men Vidar ringte meg på jobb og sa hun ikke var bra. Han ga henne syrenøytraliserende pille, og da jeg kom fra jobb, virket hun helt bra igjen. Dermed fikk hun også maten sin – skulle hun ikke ha fått…. Hun ble bare SÅ dårlig etter at jeg hadde kommet hjem fra Plantasjen-treningen igår 😦 Vi prøvde gi henne pille opp til flere ganger, men hun kastet opp øyeblikkelig. Hun greide tilslutt verken stå eller gå, men ved midnatt roet det seg, hun sovnet og har ikke kastet opp siden. Også på morgenen idag virket hun fullstendig utslitt, men vi har fått i henne pille, og hun greier ihvertfall gå litt idag selv om hun også har snublet og haltet litt.  Hun har ikke fått mat, men har drukket mye kokt vann, og har foreløpig ikke kastet opp.  Vi krysser fingre!!!

4 tanker på “Ons 4/8: Ferie – Plantasjen-trening – Candy syk

Det er hyggelig med en kommentar:

