Fre 16/7: Helg!!!

Sol,  til tider mye regn, behagelig temperatur,  korte dager på jobb og lange lyse kvelder hjemme har preget resten av uka – herlig med sommer!!!

Tommy fisket makrell på vei til jobb idag:

w-160710-7052-tommy

Jeg plukket markjordbær i kveld – en herlig lukt og smak av sommer:

w-160710-7034-markjordabaer

Tommy og Candy:

w-160710-7067-candy-tommy

w-160710-7080-candy-tommy

Jeg satte opp en liten kombinasjon i hagen mens Vidar var på tur med hundene – hadde tenkt å trene innkalling over flere hopp med Winnie – men den røde og blå streken var alt vi fikk gjort:

Winnie fikk en ny leke som hun raste rundt og filleristet mens jeg trente tricks med Candy. Innkallingstreningen over hoppene med Winnie gikk ikke bra – hun satte seg første gangen, men etter det var «sitt» et helt ukjent ord – hun bare rygget bakover – noe jeg har opplevd også tidigere med Winnie foran et hinder.  Fikk henne til å bli stående en gang, men deretter virket hun heeeelt utslitt. Vi gikk inn, hun drakk vann og la seg. Var det SÅ slitsomt å filleriste den nye leken eller skjedde det noe jeg ikke fikk med meg?

Candy var klar for mer trening senere, mens Winnie fortsatt virket uinteressert, men plutselig ble hun med likevel :-). Jeg trente bli sittende med Candy og bli stående med Winnie, for selv om vi ikke trente foran et hinder, var det fortsatt umulig å få Winnie til å sette seg. Rygge bakover, danse rundt og dekke greide hun derimot fint 😛

På kvelden satt Winnie som vanlig  på gulvet ved siden av Vidar eller meg for å koses – jeg hadde jo rukket bekymre meg for at noe var galt, men kanskje ikke?

Forhåpentlig får jeg imorgen se dem sittende begge to:

(bilde fra mai 2010)

Det er hyggelig med en kommentar:

