Lør 3/7: Ferie med hagetrening

Ferie igjen og denne gangen fram til neste mandag🙂

Morten og pus kom på besøk fra fredag til lørdag. Tommy og jeg brukte mye av lørdagen til å handle – så nå er endelig årets første jordbærkurver innkjøpt.

Ikke mye sol – men herlig og varmt vær – så markjordbærene modnes fortere enn vi greier spise dem:

w-030710-6951-jordbaer

Lørdag kveld trente jeg tricks med Candy, og endelig fikk vi til sideveis slalåm mellom beina, vi trente på at hun skulle gå i sirkel rundt meg mens jeg snurret motsatt vei, og vi trente mer på å gå rundt en pinne. En veldig fornøyd Candy i kveldssola:

w-030710-6926-candy

w-030710-6927-candy

Jeg hadde tidligere på dagen satt opp en kombinasjon inspirert av agility-banen, mellom, individuelt, fra VM ifjor, og med endel andre hindre rundt:

w-030710-6922-ag

w-030710-6960-ag

w-030710-6963-ag

Denne kombinasjonen var også en del av en bane på aller siste Skui-treningen  jeg deltok på i oktober ifjor, hvor vi fikk til svært lite, forhåpentlig fordi jeg ikke kunne bevege meg.  Mønet er pusset opp og har stått nymalt en stund , og endelig var vi klare:

w-030710-6944L-ag-winnie

Kombinasjonen var nyttig med tanke på min manglende skuldervridning og flaksende armer siste tiden,  og ikke minst for å lære Winnie at vi trenger ikke alltid ha stor avstand på banen. Det ble mange varianter på kombinasjonen på Winnies to treningsøkter, og det meste gikk forbausende bra:

Litt bli sittende og innkallingstrening med både Candy og Winnie etterpå i kveldssola:


w-030710-6924-winnie

w-030710-6935-candy-winnie

Én tanke på “Lør 3/7: Ferie med hagetrening

Det er hyggelig med en kommentar:

