Tir 29/6: Agility-trening uten trening

I kveld skulle det være både agility-trening og tricks-/rally-trening på Skui etterfulgt av midtsommer-kveldstur, så jeg hadde redd opp en liggeplass til meg i bilen for å ha mulighet til å hvile ryggen mens de andre trente – ingen tvil om at galskapen råder!!! De andre var så snille å sette seg rundt bilen min, så selskap fikk jeg også😛 Etterhvert fant jeg ut at bilen hadde spesiallagde «puter» utvendig, som passet perfekt for korsryggen, så da greide jeg stå og se på🙂

 Gro benyttet liggeplassen til å hilse på en smilende Winnie:

w-290610-6385-gro

Tricks-/rally-lydighetsgjengen uteble, men agility-folket stilte kvinnesterke:
Martine med Nala og Fenja, Nina med Chivas og Mikko, Gro med Lotte, Tilly og Izzy, Elin med Trixie, Kari med Timo, Vigdis med Nemi, Ann-Cathrin med Tigra og Chilli og jeg med Winnie.

Jeg kom tidlig for å legge ut pinner på den første banen – det er vel ganske naturlig å komme ekstra tidlig når jeg ikke skal trene….. Trodde vi måtte være veldig effektive for å være ferdigtrent til kl 21, men da vi skjønte at ingen av fra rally-gjengen kom, tok vi det mer med ro, og var likevel ferdig ryddet til ca kl 21🙂

Kari tilbød seg å gå fartsbanen (ovenstående – grønn strek) med Winnie for meg, og jeg greide overbevise meg selv om at jeg burde dra fram apekatt-draleken og ikke ballen, så jeg fikk jobbet fram drakamp-interessen igjen, og det funket suverent!!! Utrolig moro å stå og se på🙂 Ingen kvalm hund med dårlig fart å se på denne banen😉   Det kom tre menn løpende inn i banen da jeg hadde fått tak i Winnie igjen, men ingen som helst reaksjon hos Winnie – utrolig hvordan hun må ha endret seg!!!!

Kari gikk et par runder med Winnie også på banen over, og det jeg hadde ønsket å teste var grønne firkantnummer 1-2 og 9-10, så Kari gikk 1-2-3-7 og tilbake igjen, noe som også gikk suverent! Mens de andre ryddet, trente jeg litt enkelthinder og masse leking med apekatt-leken – helt suveren trening for Winnie!!!

Tusen, tusen takk, Kari , for hjelpen med Winnie!!!

Etter treningen var det ut på tur i lysløypa på Jordbru  med hele 11 hunder! En kuflokk som hadde kommet seg ut av innhegningen fikk visst sjokk over å se alle hundene (eller kanskje noen av de to-bente?) og la på sprang. Herlig tur og ingen som helst problemer med ryggen underveis😛 Herlig å se Winnie så trygg med alle de andre hundene rundt seg🙂

Tok et bilde av den blide turgjengen da vi var tilbake ved parkeringsplassen – kameraet syntes visst det var mørkt selv om vi ikke syntes det var mørkt:

w-290610-6387-tur

3 tanker på “Tir 29/6: Agility-trening uten trening

  1. Tusen takk for at du stiller opp med opplegg og bygging selv om du er for syk til å trene selv🙂 Fantastisk!! Og det var kjempegøy å gå med Winnie!!! Det er jeg som skal takke for all hjelp!!! Ingen tvil om at Winnie er flink på det meste!!

    Lik

  2. Åååå avvundas Kari som gick med Winnie…. så kul att träna med andras hundar och speciellt Winnie…🙂 Ser ut som en härlig tur. Men kom ingen från rally gjenget????

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

