Ons 30/6: Skogstur på nye stier

Litt agility-relatert:
Jeg titter nesten daglig innom den spanske bloggen : Der kan jeg lese at Silvia Trkman har vært på VM-kvalifisering og vunnet kl 1 stor, kl 3 stor og kl 3 mellom, at Jaakko og Janita er i Italia og holder agility-kurs, og at i Norge har det vært agility-trening på Skui og to hagetreninger hjemme hos meg forrige uke 😆 Mange interessante baner å titte på – ehhhh – ikke minst på andre sider enn mine….. 😉

Skogstur på nye stier:
Plaskende regnvær på morgenen og helt unødvendig å bære rundt på vannkanner idag 🙂 Lenger ut på dagen ble det opphold, så vi dro ut på tur.

Vi parkerte på Haga Golf og gikk en sti som vi ikke har gått før. Stien gikk gjennom frodige områder:

w-300610-2

Winnie går alltid laaanngt bak meg når vi skal ut på tur, og Candy går alltid bak Vidar:

w-300610-3

Så fant vi ut at hvis jeg gikk foran uten hund, økte tempoet på turen betraktelig:

w-300610-6  w-300610-7

w-300610-4

 

Siste fridag denne uka er over, og ryggen har vært bedre idag 🙂 Nå må jeg jobbe to dager igjen før jeg skal ha en uke ferie.

2 tanker på “Ons 30/6: Skogstur på nye stier

Det er hyggelig med en kommentar:

