Man 28/6: Rolig feriestart

Ferie fram til neste torsdag, og ferien har begynt med mye avslapning i topp vær, dvs jeg lå mer og mindre hele lørdagen. Grunnen var ikke at jeg ønsket avslapning, men lørdag morgen slo ryggproblemene plutselig til, og jeg greide verken sitte eller stå.

På søndag var det umulig å bøye seg, men i dette været trenger man jo egentlig ikke å ta på sokker🙂 Noe bedre var jeg, og jeg håpet bevegelse ville gjøre meg enda bedre, og bevegelse ble det!!!

Winnie og jeg møtte Gro med alle tre hundene på Haga Golf kl 9. Jeg hadde sagt jeg burde gå i svært kupert terreng, og vi fant ihvertfall rette terrenget! Vi klatret opp etterhvert ufremkommelige stier som endte med å forsvinne :-) Resten av dagen lå jeg mer og mindre rett ut, så etter to dagers ferie var jeg VELDIG uthvilt!

Etter tre dagers ferie er jeg enda mer uthvilt, for jeg har ligget mesteparten av mandagen også. Jeg greier fremdeles verken sitte eller stå, men jeg tror fremdes at bevegelse er bra for ryggen, så på kvelden tok vi bilen til sauejordet og gikk en runde der.  Herlig terreng blant masse dyr – dette må vi gjøre flere ganger!!!

Candy betrakter hester, kuer, kalver, sauer og andre hunder:

w-280610-6370-tur

w-280610-6368-tur

 Mens vi venter på at oksen og kua skal forsvinne,
har Candy som vanlig andre ting å drive med:

w-280610-6375-candy

Flinke hunder får mange godbiter for å passere tett inntil sauer og hester:

280610-6380-tur

Så gikk turen videre i herlig terreng og herlig kveldssol:

w-280610-6372-tur

Mer uthvilt enn jeg er etter disse tre feriedagene har jeg ingen ønsker om å bli, så jeg håper på mer aktivitet imorgen!!!

2 tanker på “Man 28/6: Rolig feriestart

Det er hyggelig med en kommentar:

