Ons 23/6: St. Hans-aften

Sol, sol, sol……….

Jeg bygde nedenstående bane før morgenturen:

Banen inneholder deler av gårsdagens bane som vi ikke fikk til, og det ble en treningsøkt rett etter morgenturen vår, mens Winnie var ferdig oppvarmet.

  • Startet med å plukke opp Winnie på høyre side etter røret = intet problem.
  • Sendte henne så til hopp 10 etter røret = intet problem.
  • Løp forbi rørutgangen og fikk Winnie på min venstre side da hun kom ut av røret = intet problem
  • Satte hopp 1 nærmere og nærmere rørutgangen og fikk Winnie på min venstre side da hun kom ut av røret (tilslutt var hoppevingen bare 1 meter fra rørutgangen) = intet problem.

Kanskje lærte Winnie noe igår eller kanskje jeg lærte noe….?

St Hans, skyfri himmel og sjasminen blomstrer:

w-230610-6869-sjasmin

Flere og flere røde jordbær:

w-230610-6879-jordbaer

Vidar har innviet badesesongen:
(det har han egentlig gjort for lenge siden,
men det har ikke blitt flere bad pr dag før idag):

w-230610-6845-vidar

Små barn, store gleder og store barn, større gleder…

Tommy roper Candy og Cory inn til lunsj:

w-230610-6895-candy-cory

Candy på sin yndlingsplass, dvs. blant flis og materialer der Vidar jobber:

w-230610-6882-candy

Winnie sov 1,5 time lenger enn alle andre på morgenen idag,
og har sovet mye på gresset under parasollen idag.
Den nybygde banen, også med noen av gårsdagens utfordringer,
ble stående uprøvd, for jeg har hatt en altfor trøtt hund idag:

w-230610-6871-winnie

w-230610-6885-moene

Grilling på kvelden:

w-230610-6908-grilling

w-230610-6915-grilling

Sol hele dagen,  fullmåne på kvelden, lange, lyse kvelder….. Jeg har levd opp til sangen «Du skal ikkje sova bort sumarnatta», for disse dagene jeg har hatt fri, har jeg sjelden vært i seng før klokka 2 på natta. Skal på jobb igjen imorgen, men skal bare jobbe et par dager før jeg igjen skal ha noen dager ferie🙂

Én tanke på “Ons 23/6: St. Hans-aften

Det er hyggelig med en kommentar:

