Søn 30/5: Agilitybilder fra onsdag

Igår skulle det være sol fra skyfri himmel hele dagen, men det ble både regn og torden på ettermiddagen, så jeg dro ut på handletur. Dagen idag har blitt brukt til å grave i jorda og få plantet de siste plantene jeg hadde kjøpt.

Takk til Kari for bilder fra onsdagens trening:

Hoppeteknikk for å lære Winnie å satse nærmere hoppene kunne vært en idé,
men i siste Cleanrun-blad var konklusjonen at det kan være arvelig,
og at det ikke nødvendigvis hjelper å trene:
m-260510-005XL

m-260510-025

Jeg har blitt nøye med oppvarming,
og hvorfor skjønner jeg når jeg ser slike bilder:
m-260510-007X

Kanskje jeg kunne løpe med litt kortere skritt…..:
m-260510-020XL

Jeg har definitivt ikke tenkt å løpe mer enn jeg må:

m-260510-021

Forhåpentlig er Winnies «commitment point» laaangt før røret,
ellers vises her hvordan avlære at kroppsvridning viser rørinngang….:

m-260510-022X

Her skjønner jeg hvorfor akillesproblemene i venstre hæl meldte seg igjen:

m-260510-001XL

Når man ikke lenger kan løpe,
må hunden sendes inn i røret fra veldig skrå vinkel,
for trene skal jeg jo uansett:
m-260510-023

Ferieuken er over, men det er bare å sette seg ned å planlegge neste ferie!

Én tanke på “Søn 30/5: Agilitybilder fra onsdag

Det er hyggelig med en kommentar:

