Fre 28/5: Ferie og hagetrening

VÆR OG VIND:
Været spiller en stor rolle når man har ferie, og det har vært merkelige værspådommer denne ferieuka. Hver kveld har det blitt spådd regnvær dagen etter, og vi har sett mørke skyer langt unna, men her har det vært sol, men ikke varmt. Jeg har stadig utsatt alt jeg skal gjøre til når det blir dårlig vær, men plutselig er ferieuka over, og jeg har ikke fått gjort noe av det jeg skulle gjøre mens det regnet,  jeg har bare vært utendørs og nytt sola. Det blir sikkert regnvær og muligheter for innendørs arbeid senere😉

Epletrærne blomstrer:

k-280510-6383-epleblomster

CORY:
Ikke så mye endring på Cory. Det virker som hun har vanskelig med å gå ned trapper og å hoppe ned fra noe, men jeg begynner å mistenke at det har noe med høyre forben å gjøre, ikke med livmorbetennelsen. Hun har fortsatt utflod, noe jeg nå krysser fingre for skal gå over snart!

HAGETRENING:
Nesten 2 timers kveldstur til Sauejordet med Candy og Winnie var fin oppvarming for litt hagetrening med Winnie. Etter å ha sendt henne rett fram i buet rør et par ganger, startet jeg å variere hvor hun skulle:

Masse muligheter for variasjoner på denne banen – kanskje enda litt mer trening på den før jeg bytter den ut….

Én tanke på “Fre 28/5: Ferie og hagetrening

Det er hyggelig med en kommentar:

