Fre 21/5: Sommer, sol og ferie

Alt av blomster og busker har eksplodert i grønt og farger pga denne ukas varme, regn og sol – en helt herlig blanding! Lange, lyse kvelder på verandaen – akkurat dette drømte vi om i vinter😀 Det er bare å nyte nuet, for det høres ikke ut til å skulle vare. Men – jeg håper, siden jeg skal ha ferie neste uke🙂

g-210510-6266-forglemmegei g-210510-6269-moreller g-210510-6272-huset g-210510-6278-tigging

Fordi Tommy løp Fornebuløpet og Vidar skulle på fotballkamp, ble det ingen agilitytrening på meg denne uka heller, men jeg har egentlig ikke greid å gå normalt før idag, så antagelig like greit.  Med en hel uke ferie foran meg, må det da gå an å få trent litt agility….  Jeg har tenkt hele uka at jeg skal ta fram noen hindre, men det har blitt utsatt og utsatt. Idag satte jeg opp en hoppbane i hagen – da gjenstår bare å ta den i bruk:

g-210510-6284-agilitybanen

Winnie er helt sikkert klar for å gjøre noe mer enn å slappe av:

g-210510-6285-winnie g-210510-6295-winnie

 

2 tanker på “Fre 21/5: Sommer, sol og ferie

Det er hyggelig med en kommentar:

