Man 19/4: 1 hopp og 1 rør – endelig!!!

Fridag!!!  Ingen lufteturer med Cory i natt, hun virker frisk igjen etter magesjauen, har blitt ganske så tynn og er kjempesulten🙂

Jeg hadde en stor plan om å få Winnie over et hopp igjen i løpet av dagen, men timene gikk…  Jeg rakte litt, flyttet vippa, fant ut at mønet må males, malte en planke til felttrening, ryddet i hinderbua, og røret ble liggende ute, men jeg holdt på å rydde det inn ubrukt…

I bakhodet hører jeg fortsatt Winnies hyling av smerte fra påsken, har ikke greid å tro på at hun er helt frisk igjen, og dermed har agilitytrening blitt utsatt og utsatt.

Etter å ha sett Winnie løpe rundt med ball idag, slippe den ned bakken eller fra fjellknausen og styrte etter, ble det tilslutt vanskelig å tro hun ikke var frisk😛 Det var likevel vanskelig å komme i gang, men endelig greide jeg det, og jeg fikk se to veldig glade kooikere😀

Winnie:

d-190410-5419-winnie

d-190410-5432-candy

Candy og Winnie:

d-190410-5440-candy-winnie

d-190410-5441-candy-winnie

Candy:

d-190410-5443-candy


d-190410-5432-candy

 

 

4 tanker på “Man 19/4: 1 hopp og 1 rør – endelig!!!

  1. Så mye du har fått gjort i dag, OG agilitytreningen i hagen ble innvilget for sesongen – så bra! I morgen skal jeg innvie hagetreningen her hos meg – gleder meg🙂

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

