2. april: Langfredagstrening

Vi var ute på en halvtimes tur på formiddagen før jeg dro til garasjen i Asker på trening.

Vi hadde håpet dette skulle bli vår første utetrening, men det var kaldt og regnet på morgenen, så en varm garasje fristet mer. Lysforholdene i garasjen er ikke særlig velegnet til å ta bilder, men jeg hadde med kameraet og gjorde noen forsøk.

MED PÅ DAGENS TRENING VAR:

Monica, Aina, Nina, Vibeke og jeg, og hundene var:

Chivas, som ikke har vært på trening på lenge, men som ikke har glemt sine gamle kunster:

x-020410-5011-chivas

 

Mikko som heller ikke har vært på trening på lenge, men som også husker sine gamle tricks:

x-020410-5016-mikko

 

Frodo (?) – en veldig glad labrador som ikke har vært med før. Han fikk meg nok en gang overbevist om at jeg aldri skal ha mørk hund – de fleste bildene måtte dessverre bare slettes:

x-020410-5008-vibeke

 

Tyra::

x-020410-5028-tyra

x-020410-5026-tyra

Jippi viser oss et nytt tricks på hver trening:

x-020410-4993-jippi


Winnie:

Vi trente fri ved foten og begynte treningen på å få Winnie til å sette seg når jeg stopper, og det ser ut til at klosstreningen kan gi resultater på plasseringen hennes. Hun virker nå også tryggere på at jeg ikke skal tråkke på henne igjen 🙂

x-020410-5043-winnie

x-020410-5050-winnie

 

Vi trente også på diverse tricks og buja-board:

x-020410-5052-winnie

På andre økt var Vibeke så snill å ha Frodo (?) ute samtidig med oss så vi fikk trening på ny hund, noe som gikk veldig bra🙂

 Vel hjemme igjen plaskregnet det, men plutselig snudde det, og sola tittet fram! Endelig fikk jeg påbegynt rakingen, og Vidar ble nesten ferdig med beskjæring av de store epletrærne.

3 tanker på “2. april: Langfredagstrening

  1. Så mange bra bilder. Tross mørk garasje! Bra jobba. Artig å se flere bilder av hundene i arbeid. Og du og Winnie har hele tiden knallkontakt. Lover å legge ut bildene min også. Skal avgårde nå, men tar det imorgen. (Men det er nok ikke så mange bra som det du har…) Fortsatt god påske! 🙂

    Lik

Det er hyggelig med en kommentar:

